andra januari tvåtusenelva

god afton allihopa!
nu var det några dagar sen jag skrev igen.
men det har varit så fullt upp, så får summera mig lite kortfattat nu istället för har inget bättre för mig för min favorit har åkt hem :(
humm, jo juste, jag jobbade i onsdags, det va riktigt tråkigt, men dagen gick ovanligt fort, sen bar det av till patrik, som jag spenderat nästan hela lovet med, lovely.
i trosdags hände inget speciellt!
fredag var det ju nyår och den spenderades på det bästa möjliga sättet. lagade tre rätters med patrik, kollade på film och hade allmänt supermysigt! vid 12 slaget gick vi ut och knallade runt i gislaved och kollade på alla raketer. fick min efterlängtade nyårskyss & somnade gott den natten.
sen sov vi typ bort halva lördagen, va ute och gick och käkade ASGOD mat.
lördagkvällen spenderades också med patrik!
vi har också passerat 5 månader ♥♥
haha så ja, jag har enbart umgåtts med min pojk dessa dagarna, kanske tråkigt för er att läsa, men hoppas ni läser ialla fall (a). jag har iallafall haft roliga & mysiga dagar. hoppas ni också haft det!
gott nytt år !! :D
 

Kommentarer
Postat av: Clara

Gott nytt år Lollo!

Verkar ha varit supermysig nyårsafton. :) hihi.

haha, tänk att vi firade ihop förra året. ^^ haha, fast då kände ja ju inte dig. :D Men under året så har ja ju träffat dig lite, tycker du är såå go. :D



Ha det fint, och gott nytt 2011! Kramar

2011-01-02 @ 22:32:30
URL: http://lennartssonclara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0