29 november 2010

god kväll :)
sitter här och plugga engelska efter en lyckad helg.
fredagens äventyr bar till göteborg denna gången, till madde!
otroligt skoj att träffa dej igen! få inte gå 6 månader tills vi ses igen.
det va dansuppvisning & mys/snack som kvällen gick ut på.
lördagen spenderades i nordstan & övriga stan för lite shopping. smågrejer hittades,
jag fann kärlekströjan till slut, som jag har letat!
sen hem på eftermiddagen och självklart körde mitt tåg på en älg så det blev MASSA förseningar,
men men, alltid trevligt att sitta ner ett par timmar extra ^^ ha ha.
well well hemma i småland igen bar det av till smålandsstenar för att träffa
elin,simon & anton och sedan dra vidare till gislaved!
kulkul!
sov hos min älskling & det va mysigt att träffa honom, som alltid!
söndagen spenderades i gislaved tillsammans med honom, vi sov lääänge, pluggade,
åt och va ute och gick i snöovädret, men det va skitgött att promenera runt där
som ett gift gammalt par :)
hem igen, bastu & sedan gossipgirl!
kan ni gissa om jag sov gott.

en mycket bra helg om jag får uttrycka mig så :)

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0