10 november 2010

Idag har varit en hyfsat bra dag. Slappa lektioner, förutom idrotten, herregud trodde jag skulle dö. Jag välkomnar varmt min träningsverk imorgon. Så skönt att det inte är någon skola imorn då utan att man ska till jönköping på mässa med hela T2. Tror det kan bli en riktigt rolig dag och fredag kommer också bli otroligt soft, tre lektioner varav en är dans, underbart, samhäll -  kolla film (!) å matte. Haha inga tunga dagar till helgen i alla fall, rätt skönt.

Du står mitt på gatan
Utan något
Byxor utan fickor
Tröja utan färg
Meningslös
Men endå är du så vacker
En oslipad diamant
En fågel utan vingar

Du är meningslöst vacker




Kommentarer
Postat av: Johanna :)

neeeeeeeeeeeej, kommer sakna ddig :(

2010-11-10 @ 19:32:56
URL: http://partyjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0