5 december 2010

god eftermiddag alla fina :)
nu var det ett tag sen jag skrev faktiskt, inte riktigt haft tid, sjuk mycket i skolan & så finns det bättre saker att göra än att sitta vid datorn.
anyway, helgen har varit toppen, umgåtts med patrik <3, mysigt värre, va ute i snön som bara den igår, askul :D i fredags köpte jag klänningen som ska användas till nyår och kusinens bröllop, skitsnygg.
nu ska jag försöka hitta mina äckel teamsportia shorts efter som man ska till falkenberg imorn  med skolans innebandylag xD. sen bär det förhoppningsvis av till sandra en liten stund om jag har turen på min sida.
tänkte bara berätta det att denna veckan kommer vara AWESOME, ingen skola imorn pga innebandy, ingen skola på tisdag för då är det dansuppvisningar hela dagen, onsdag som vanligt, sovmorgon torsdag & på fredag har jag sovmorgon till 12.40 men kanske ska med mamma in och jobba ett par timmar ist! få se. sen är det 18-års fest till helgen & andra roligheter så denna veckan gillar louise massor :)
simma lugnt i snön nu allihopa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0