2012

Gott nytt år måste man ju börja med att säga!
Har haft lite fullt upp så har inte hunnit blogga men tänkte att det var dags nu.
Först och främst måste jag berätta att min julafton var väldigt lyckad, fick PRECIS det jag önskat mig.
TV och parfym (dock fel parfym men den luktade ASgott ändå), lakan, en jättefin blus + middag av min käre pojkvän ♥.
Har även hunnit med en sväng till kusinerna i göteborg, träffat Rebecka och firat nyår.
Nyårsaftonen blev faktiskt riktigt lyckad. Jag och patrik vaknade upp hos mig men tog oss efter hand till gislaved där vi
gjorde oss fina & käkade ljuvligt god mat. Jag och Patrik stod för efterätten som smakade KANON.
Senare på kvällen bar det av till Nissafors för lite party. Helt okej ändå!! Fick min nyårskyss så 2012 började perfekt.
Idag har jag jobbat, som alla andra "lediga" dagar, så måste lägga mig tidigt MEN först ett avsnitt av Paradise Hotel Norge..

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0