Höstlov

Kan säga att mitt lov än så länge har varit perfekt.
Jag har faktiskt varit duktig och tränat två gånger :D och pluggat noll gånger.
Varit i ullared två gånger, en gång med Patrik & en gång med Ronja :p.
Hälsat på i Bua & umgåtts lagom mycket med Favoriten 
Igår träffade jag en mycket efterlängtad person, min kära Linnea!
Vi hängde lite i gislaved för att vi är såå coola, var på göstas & myste. Massa saker hade vi att gå igenom.
Sen drog vi hem till mig i Linneas superbil :D.
Riktigt mysig onsdag 
Idag har jag träffat min PF Jennie, hon hjälpte mig färga mitt hår & efter det drog vi till
smålandsstenar för lite ärende! :)
Än så länge har jag lyckats förtränga mitt pluggberg, men nu ser det mörkt ut...
Kanske bäst att sätta igång trots allt.
P.E.A.C.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0