långhelg ihi

söndag idag igen, alltså skola imorn...
ska faktiskt bli roligt, får träffa Elin igen!
jäkla sjukling, som är frisk nu :D
helgen har varit både bra & sorglig.
var på min första begravning, tungt som sjutton eftersom det var en mycket nära väns pappa,
men den var otroligt fin!
vila i frid Erik Österlund

jag har öven umgåtts med min kära pojkvän, alltid lika mysigt!
fredagsmys & let's dance.
lördagstrevligheter med mamma Britt när barnen var på träning
umgåtts här hemma i skogen, min patrik är bäst 
idag har har jag kört bil till halmstad, skoj & läskigt!
och nu sitter jag har och tråkar, men borde plugga kemi, men fy tusan så svårt & tråkigt det är
så det skiter vi i, IG imorn wehey!
tagga lund ist!
lund & RÄLS -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0