lill-lördag

Ja, då var det väl dags att blogga lite igen.
Har spenderat dagen med Elin, kan säga att det var välbehövligt, massa skitsnack & skratt!
Sen kom min kära Roos hit och myste lite. Kan ju säga att jag hade då inte klarat mig utan mina fina vänner!
Jadu, vad har hänt sen senast..? Jo juste, jag har lekt med Sara & även träffat min snygga Oliv, träffat min älskade Becca som snart flyttar ifrån mig :( ( vilket är SKITjobbigt), tur att jag har min Patrik ♥. Varit på RIX med min älskling, det va KUL :D.
Sen så har jag nog inte gjort så mycket mer, ett besök hos tandläkaren, varit ute på lite vift.
Till helgen så bär det av till Sigges för första gången, SEPTEMBER med flickorna :D. Annars för övrigt ganska dött, nej förresten, golftävling på fredag, wihuu ;), ne men det blir säkert trevligt, Pappsen & jag ska försöka förstå oss på den snobbsporten & heja på Patrik :).
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0