annie 15 år

härligt med sovmorgon och allt idag.
syrran fyller år idag så vi va uppe och firade henne sen körde jag till skolan, gick sådär.
tror inte det är meningen att jag ska lyckas bra med saker och ting!
har i alla fall haft en slapp dag, dock SKITVÄDER!
det var bara jag & hanna idag igen, skönt men saknar elin så hoppas hon kommer tillbaka imorn!
vi hade sexualkunskap idag också, haha helt okej, lite nytt lärde man sig iaf.
engelskaprov idag med, VG- om man ser det från min synvinkel ;)
kan ju säga att vi har så sjukt mycket i skolan nu att man bara vill fly landet eller något i den stilen.
helgen är räddad trots att patrik är borta från torsdag-söndag.
PLUGGPLUGGPLUGG!
nu ska det iallafall ätas gott som tusan och fira syrran lite till sen blir det samhällsplugg -.-
GRATTIS ANNIE ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: annie

HAHA fiin blid du hittade! ^^

taack sis <3<3

2011-04-05 @ 20:39:40
URL: http://annieharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0