15 september 2010

hellu,

ville bara skriva att jag har världens bästa vänner!! ett exempel är min underbara jennie som fixar skydd till min iphone idag. självklart är det inte enbart df jag älskar henne. hon har varit min bästis (a) sen vi började gå typ. alltid alltid funnits där. hon lyssnar & ge råd, hon är glad när jag är glad och tvärt om. massa knasig, men det ska man vara. hon är söt & rolig att umgås med. hon är den bästa vännen man kan önska sej & hon är min bästa vän. kände att ja behövde skriva det idag :D.

Du & Jag ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så det är inte bara för skalen dårå? haha älskar dig vännen<3<3



fast jag måste säga att jag börja tvivla på att färga håret... :S

2010-09-17 @ 09:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0