31 oktober 2010

go' kväll alla :)

längesen jag skrev nu, så täntke att det va på tiden.
sitter här & njuter av mitt lov som börjar på... tisdag, för en och en annan ska ju jobba imorn ;).inte så värst taggad men penger är fint!
otroligt skönt att slippa skolan & den skiten i en vecka nu. visst kommer man sakna endel i skolan och så, men en vecka går fort.
så mycket som ska göras denna veckan, jobba, jkpg, bio, träffa folk hit & dit.. men det ska nog gå att få in allt och alla :D.

min helg har varit den bästa på riktigt länge.
har spenderat den enbart med favoriten.
vi har ätit pizza, mums, kollat på film & haft en allmän mysig o slapp helg.
i love you!! ♥♥



nu ska jag äta & sen krypa till sängs!
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0