21 november 2010

va ska söndagar vara bra för?

jag gillar verkligen inte söndagar. dom får en bara att inse att snart är det skola igen och det innebär plugg.
veckan som kommer nu innehåller två otroligt jobbiga prov. GE MIG LOV!

det positiva med söndagar är att man i alla fall haft en bra helg. som förövrigt har spenderats med den bästa.
i fredags simmade/badade vi, mysigt värre :) somnade gött efter det.
igår var vi hos mig och slappade och va ute lite i snön.
idag åkte han hem och nu sitter jag här ensam och hatar söndagar!
Patrik Öhlander, namnet som får hjärtat att slå extra fort och läpparna att le en extra gång,

jag älskar dig!




Kommentarer
Postat av: johanna :)

haha jo louise! jag är bara på bra humör när jag är med dig så det är därför du inte ser det ;) <3



2010-11-22 @ 22:47:07
URL: http://partyjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0