15 december 2010

god afton

som sagt, tiden går och jag hinner inte med att uppdatera här hela tiden, men gör mitt bästa (a).
igår hade vi i alla fall nationella i Ma C, och fråga inte hur det gick, för det gick skit!
umgicks med patrik & han sov hos mig.

helgen var iaf mycket trevlig, som vanligt. helt ärligt finns det nog inget bättre än helgerna, för då får man
spendera tid med den man tycker mest om, nämligen patrik. fast fredagkvällen hade vi tjejmys med T2.
sjukt kul faktiskt. kom till patrik vid tio, härlig att somna med magont, jäklar skumtomtar -.-
lördagen spenderades med favoriten såklart, vi va ute & gick, köpte beccas 18-års present.
på kvällen var det 18-års fest för världens nuvarande bästa 18-åring, nämligen min kära vän rebecka ledel,
grattis grattis babe <3.
söndagen åkte jag hem :( astråkigt, finns inget värre än att åka hem sådär, trots att man träffas varje dag
skolan, blir så tomt.
just nu sitter jag här och längtar till helgen igen, haha för då ska jag vara med patrik och åka med sandra & köpa julklappar, så himla mysigt :D.
dags att plugga lite kanske.
pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0