31 augusti 2010

nu har även louise haraldsson skaffat blogg, hur ska detta gå!? tack lisa för du fixade det mesta åt mej haha (a) ♥ ♥.
förövrigt har det varit en bra dag idag. helt okej i skolan & umgåtts med min pojk.

tyckte det var ett passande datum att skaffa blogg på med tanke på att mina föräldrar fira sin bröllopsdag idag, 25 fucking år :D, "tröttnar man aldrig på varandra" frågade jag mamma & "det gör man verkligen, men man håller ihop" fick jag till svar. men efter 25 år så är man nog ganska säker på att det håller i väder och vind.
jag älskar mina föräldrar & tycker det är asballt att dom faktist varit gifta så länge. 
så ikväll blir det god mat & mys med familjen :).

första inlägget ute WAOW. haha

peace
♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0