VALLE THORRE

Imorgon bär det av. kl 05.00 ställer vi klockorna på, lite väl tidigt men få väl sova på bussen, har ju somsagt ca 24 h på mig så det löser sig nog. Duktig som jag har varit idag har jag gjort klart två uppsatser + fixat religionen, måste säga att det var ganska ambitiöst gjort av mig ;).
Ikväll kommer Johanna & Mikaela hit och sover här. Börjar bli sjukt taggad måste jag nog allt medge. DOCK så kommer jag sakna min älskling sjukt mycket!! Tycker verkligen inte om att vara ifrån honom i över en vecka.. Så hoppas veckan blir AWESOME och att den går fort.
Håll ställningarna här hemma åt mig Patrik ♥!
Nu ska jag gå ner och duscha för att sedan lägga mig framför TV:n och invänta brudarna!!
PEACE & ha det sjukt bra, för det ska vi ha!!!
Val Thorens 2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0