sweet home

Äntligen är hon hemma, min sketna lillasyster!!!
Det är inget jag kommer erkänna för någon, men jag har faktiskt saknat
henne jättemycket, okej, nu erkände jag ju faktiskt, men skitsamma!
Efter tre veckor som lekande ensambarn är det riktigt
mysigt att ha hem sin fina syrra, dock tror jag inte
hon känner det samma haha :p.
För hon har varit på konfirmationsläger, Kortebo och det är typ det roligast man kan göra
på sin femtonde sommar.
Men Annie, det är jävligt skönt att ha dig hemma!! ♥♥
Annie ♥

Kommentarer
Postat av: annie

Älskaar dig sis! har faktiskt saknat diig asmkt! fast vill ändå inte vara hemma... hehe <3

2011-07-22 @ 21:44:07
URL: http://annieharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0