Semester

Kan ju bara säga att det är grymt skönt med semester.
Att jag har varit dålig på att uppdatera beror på att jag tillbringat nästan en vecka på
kusten med älsklingen & hans familj :D.
Haft några riktigt fina dagar & kvällar, sol & bad, varit inne i falkenberg och myst.
I tisdag var vi även inne i halmstad och sprang runt lite, hittade två tröjor på rean, VÄRT :D.
Vi kom hem till gislaved, det var till att hem & landa för att sedan pysa iväg igen.
Passade då på att gå på bio, Harry Potter, sjukt bra film dock tråkigt att det är "över" nu.
Nu sitter jag ensam i min säng och väntar på att tiden ska gå liiite fortaren, blir en liten roadtrip med jennie sen
i eftermiddag (hon tog körkort igår)
Imorgon blir det nog forserum för första gången på sjukt länge, hoppas det blir kul!


ful fast sjukt fin ändå...
ful fast sjukt fin klänning ändå...
Jag älskar dig sjukt mycket ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0