13 December

Denna dagen har inte bestått av något vettigt allt.
Vaknade upp brevid min älskling vilket var lika härligt som alltid.
Började kl 12 idag men duktig som man är gick man till skolan vid 10.
Dagen har varit slapp. Gjorde klart min historiauppsats och fixat lite inför vårat DISCO
som är på fredag. GO MultiEvent UF hehe!
Nu ska jag krypa ner i min sköna säng och sova massa gott.
Jo juste, glömde säga att min helg var FETT GRYM.
Spenderade den i Göteborg hos min fina Madeleine. Vi julhandlade, eller jag julhandlade.
I lördags var det också utgång med Maddes galna dansbrudar till kompisar, SJUKT KUL :).
Dock hade vi mycket emot oss jag och Madde. Vi missade spårvagnar hit och dit, Madde somnade på ena vilket resulterade att vi fick gå sista biten hem... Lagom kul kl. halv 5 på morgonen iklädd högklackat och klänning... Men somsagt det va värt det... eller? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0