7 oktober 2010

att vakna och det första man ser är den man tycker mest om, bästa känslan ♥.
skolan i sig va sjukt lam idag, men eftermiddagen räddades upp av samma person som gjorde min morgon.
jag tror jag är världens lyckligaste tjej just nu, för bättre pojkvän finns det inte, patrik, you rock :D♥♥.
fredag imorgon, och vi har bara tre lektioner, sjukt värt, dans, samhäll & matte. wihooo, sen ska fredagskvällen spenderas på södergatan. idol,godis & mys står på schemat :).
min helg kommer bli en bra helg. lördag kanske det blir en tripp till ikea med syster & mami, hoppas hoppas :).
nu ska jag krypa till kojs. nattinatti alla fina!!
peace out ««





Kommentarer
Postat av: Kaisa

Då kanske vi syns på IKEA på lördag! ;-)

2010-10-07 @ 23:11:07
URL: http://kaaaaisa.blogg.se/
Postat av: Clara

aw, jag vet känslan :D Underbart.

2010-10-08 @ 10:04:59
URL: http://lennartssonclara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0