17 oktober 2010

summering av helgen, jag har träffat bra människor i helgen.
i fredags va jag först med patrik sen kom en efterlängtad linnea till gislaved, vi fikade & pratade massor, sen va vi ute och gick massor i storstan :p.
sen käkade vi pizza & drog med patrik ut för att köpa godis. till sist hamnade vi hemma hos honom till min stora förtjusning, idol blev det. sen drog vi tbx till kyrkan,  där va passe & david, toppen toppen :D.
hem vid midnatt & ännu mer mys hemma.
lördagen va toppen, fint väder så vi va ute och gick, körde bil & hade det allmänt slapp. på eftermiddagen åkte vi tåg tsm till ss iaf, sen åkte hon vidare och jag tog mig en lååång promenad med lottis. sen vid halv sju bar det av till gislaved. kvällen spenderades med min babe. dansfeber och pretty woman med familjen öhlander, sjukt mysigt :). idag har jag inte gjort någonting, förens i kväll. för då har jag kollat på gossip girl med jennie & satt upp hyllor och spegel på rummet med pappsen :).

med andra ord, kalasbra helg :D:D
puss & sov gott alla fina :*

linnea ft. louise



Kommentarer
Postat av: Anonym

asså måste bara säga att vi är sååååå fina på denna bilden lololllo :D gulligt värre <3

2010-11-27 @ 12:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0