18 december 2010

hejhej allihopa :)

an ni fatta att det är julafton om mindre än en vecka, någon mer än jag som letar efter julstämningen?
idag var jag & fröken jansson i halmstad och köpte julklappar, eller jag köpte och hon tipsade!
dock började dagen inte så bra, eller jo förresten, vaknade jämte upp jämte min världens bästa, skjutsade hem honom lite för tidigt tycker jag, men det var för han skulle åka skidor & jag skulle ta tåget till halmstad.
i alla fall så pajjade tåget så vi blev sittande en timme mitt i ingenstans, en hel jäkla timme innan dom ringde efter bussen, de va lite irriterande ^^.
men jag hittade det jag skulle så blev en lyckad dag.
nu hemma och har precis ätit, mums.
dags för film, datorn och sen sängen
trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0