Måndag gör jag ingenting

Kan ju bara säga att denna helgen har varit en riktigt bra helg! Hade världens mysigaste fredag med Idol & god mat med min Älskling ♥. I lördags så firade vi Britts 50-års dag ordentlige med sjukt god mat och riktigt trevligt sällskap. Efter det bar det av till Klara i anderstorp på för-förfest! Det var awesome :). Efter det drog jag & Bea till ett annat ställe i anderstorp och där vare ÖS. Fick träffa mina fina där & vi drog gemensamt till Basshunter och det levererade som det skulle, höhö (a).
Igår var både jag och Patrik rätt sega, vi sov till 1 och vi gick inte utanför dörren, blåste ju som fan. Istället så pluggade vi, kollade TV och möblerade om hans rum, igen :p.
Som sagt, en riktigt riktigt lyckad helg!!!
Idag har jag inte gjort något vettigt alls...
I love you ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Söt bild!!

2011-11-28 @ 21:42:50
URL: http://bommen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0