åttonde mars

detta är nog en av de sämsta dagarna på länge

morgonen började bra, vaknade upp med min älskling.
sen gick det utför...
CADen gick åt skogen, sen skulle jag köra till värnamo - tandläkaren,
även det gick skit!
väl framme får man inte det bästa beskedet precis...
RÄLS.
deppat hela dagen pga detta, men får la försöka se det posetivt,
om två år typ, då jäklar har jag det finaste leendet av oss alla!
men 18-årsdagen, studenten & balen med räls, KUL.
umgicks lite med patrik i eftermiddags, fikade & hämtade hans körkort.
det var i och för sig mysigt 

dags för att duscha & tröst-kolla på GLEE.
peace out.
såhär har jag känt mig HELA dagen, bara skunkig & blää...

men, jag älskar min Patrik mycket 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lousie, jag har med fått räls nu! ;p

2011-03-30 @ 15:57:27
URL: http://hhannaharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0