tolfte januari tvåtusenelva

VARFÖR ÄR DET ALLTID LIKA SVÅRT ATT BÖRJA PLUGGA?

ja det är en fråga jag ofta ställt mig själv.
den 27 januari har vi nationella i fysik och självklart har man knappt öppnat böckerna än.
det gör mig lika irriterad varje gång jag inser hur otroligt dum jag är som inte börjar plugga i tid,
för nu, nu har jag TRE terminers fysik att läsa in på mindre än två veckor, FTL  -.-

men för övrigt så umgicks jag med Patrik igår! han är otroligt mysig den pojken 
skolan är GANSKA så mycket roligare nu utan fysik (snart iaf) & matte!!
jo juste, i helgen var jag på bröllop. min kusin gifte sig.
måste nog säga det att det va ett sjukt fint bröllop! blev tårögd bara man såg hur
fina & förälskade dom är i varandra!
bröllopsfesten va skoj & maten var himmelsk (a).
kom hem sent & lovets sista dag spenderades med jennie! mysmys
puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0