11 september 2010

bättre lördag får man leta efter.

vaknade upp hos lisa, vilket va awesome, dock va jag tvungen att åka hem tidigt :/. men väl hemma väntade min käre iphone, så fixade i ordning allt på den, slappade och pluggade matte. sen duschade ja & vid sju kom sandra. vi snackade lite först sen började vi laga mat, sjukt komplicerat TACOS haha. vid åtta kom även claudia. vi åt sen blev vi sittande vid matbordet ett par timmar och bara snackade massor.
så sjuuuukt längesen vi sågs alla tre. så det va bäst!. sen förflyttade vi oss till mitt rum, fortsatte med skitsnacket, haha 
dom åkte nyss hem. men det va verkligen en toppenkväll! älskar er tjejer ♥.

nu blir det datorn tills man somnar :p.
en sak till, jag HATAR körtelfeber -.-

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0