1 september 2010 ♥

idag är en bra dag, thihi för jag & patrik har varit ihop i en hel månad nu, haha xd. jag vet att det inte är så lång tid, men alla par är ju tsm en månad någon gång! och det känns kalas.

skolan va helt okej idag, bara sjuukt trött, och finns inget bättre än att börja en dag med 1000h matte lixom -.- dock steek att sista timmen va idrott & att vädret va bäääst. haha fan va kul det va att spela volleyboll med, jag sög xD. sen i eftermiddags kom sandra hit, shit va jag saknar henne nu när hon är i halmstad! men hon har det bra så :D.
nu blire att läsa lite samhäll sen softa tills man somnar.

patrik ♥


Kommentarer
Postat av: =)

Känns bra louise <33

2010-09-01 @ 20:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0