Höstlovet 2010

Detta lovet blev som jag trodde, sjukt lyckat! eftersom jag inte haft tid att sätta mig ner och berätta va jag hittat på så tänkte jag göra det nu. i måndags jobbade jag, sjukt segt men pengarna kommer komma väl till hands och det är skönt. i måndags hade även jag & Patrik 3 månader så grattis till oss ♥♥.
tisdags blev det en liten mysig tripp till värnamo med Claudia, jättemysigt. vi fikade och gick på stan, väldigt lyckad dag måste jag säga.
onsdags åkte jag till gislaved och umgicks med fina Rebecka & Jenni. vi skulle ha dragit till jönköping på maskerad, så vi klädde ut oss och lyckades riktigt bra. jag som catwoman, Jenni som djävul och Rebecka va dracula. men sen när vi väl skulle iväg så krånglade skjutsen och ville inte köra längre så det blev inget jkpg. haha ist färgade vi håret alla tre och hade det allmänt trevligt. Jenni drog runt tolv för hon skulle jobba. jag och Becca kom i säng vid två och somnade nog vid 4, lagom sent med tanke på att man skulle upp vid sju och iväg till ullared med familjen Öhlander dagen efter.
så trosdagens äventyr var ullared med Patrik, tjockt med folk så skönt att komma där ifrån.
fredagen var nog min favoritdagen, Patrik & jag åkte upp till jkpg för en heldags shopping. inhandlades ett par byxor för honom och ett par byxor och en blus till mig. på kvällen va det bio som gällde, kort men sjukt kul film. kom hem och somnade direkt, då var klockan elva typ xD.
lördagen var härlig, sov länge och sen va vi ute och gick lite, på kvällen firade vi frun i huset lite extra eftersom hon fyller år snart. det firades med mycket god mat och kortspel.
idag har jag kommit hem, varit duktig, städat rummet och varit ute och sprungit. första gången på lääänge så hejhej träningsverk imorn :p. ikväll blir det att mysa lite med familjen och packa i ordning allt till imorn.
det var nog allt för mig, tack & hej!

Höstlovet 2010
jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: B!

nehe men gud så snygg man kan va! ;)

2010-11-08 @ 16:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0