28 deccember 2010

Julhelgen är över och imorn väntas en dag på jobbet!
inte skrivit på riktigt länge nu, så tänkte berätta hur min julhelg har varit.
skolavslutningen va välbehövlig, synd att man missade den (a).
dagen innan julafton städades det som sjutton här hemma, men det blev riktigt fint också!
på självaste julafton drog vi oss mot horda och mormor och morfar för att fira med släkten. julmat åts och klappar öppnades. sjukt nöjd över mina klappar :D. hem sent och upp tidigt för att då skulle hela släkthögen plus ett par människor till hit, bl.a patrik. dagen blev otroligt trevlig & mysig, fast det var skönt när alla åkte hem. kusinerna sov dock över.
i söndags var det bara en "ta det lugnt dag" som väntades med patrik. vi kollade säkert på 3 filmer, var ute en liten stund.
igår var en toppendag, jag & patrik drog till halmstad för att passa på när det är mellandagsrea. dock hittade jag ingenting alls på rean men köpte upp mina pengar, men självklart hade patrik tur och hittade massa fina grejer!
mysig dag med en mysig pojk<3

kvällen spenderades hemma hos sandra, haha för vi skulle ha tjejkväll. jag sandra & claudia, claudias ide, men tro fasen att hon inte ens dök upp och att hon inte berättat för sandra att "vi" skulle komma. hahahah, det var galet, men kvällen blev lyckad iaf. jag & sandra myste till det :D
idag har varit den tråkigaste dagen på riktigt länge, sovit halva dan & inte gjort ett skit!! så ska nästan bli "kul" att jobba imorn, haha får iaf träffa min baby imorn!
puss & hoppas alla haft en super jul ! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig <3

2010-12-28 @ 22:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0